Rozkład Dnia

GRUPY MŁODSZE – KRÓLICZKI, SÓWKI, MISIE

Dla dzieci młodszych przewidziany jest indywidualny plan i harmonogram zajęć według ich potrzeb i indywidualnego rytmu dnia w celu zapewnienia poczucia bezpieczeństwa oraz prawidłowego rozwoju.

Harmonogram uwzględnia:

  • posiłki,
  • zabiegi higieniczne i pielęgnacyjne,
  • zabawy stymulujące rozwój,
  • drzemki,
  • zabawy edukacyjne, manipulacyjne, zabawy wspierające rozwój ruchowy,
    • w tym naukę raczkowania i chodzenia.

GRUPY STARSZE – KANGURKI, PSZCZÓŁKI, TYGRYSKI,

  • 6:30 – 7:30 – PRZYJMOWANIE DZIECI
    • zabawy dowolne,
    • indywidualne kontakty z rodzicami.
  • 7:30 – 8:15- ROZCHODZENIE SIĘ DZIECI DO OSOBNYCH SAL
  • 8:15 – 8:30- CZYNNOŚCI HIGIENICZNE PRZED ŚNIADANIEM
  • 8:30 – 9:00– I ŚNIADANIE
  • 9:00- 9:15- CZYNNOŚCI HIGIENICZNE PO ŚNIADANIU
  • 9:15- 9:45 – ZAJĘCIA ZORGANIZOWANE
    • gimnastyka ogólnorozwojowa,
    • pedagogiczne grupowe i indywidualne,
    • umuzykalniające,
    • plastyczne,
    • ruchowe,
    • tematyczne,
    • wspierające rozwój emocjonalny,
    • logopedyczne,
    • zajęcia z językiem obcym „Baby English”.
  • 9:45-10:00- CZYNNOŚCI HIGIENICZNE PRZED ŚNIADANIEM
  • 10:00- 10:20 – II ŚNIADANIE
  • 10:20- 11:15
    • zajęcia na świeżym powietrzu – spacery,
    • zajęcia zorganizowane,
    • zabawy swobodne.
  • 11:15-11.30- CZYNNOŚCI HIGIENICZNE PRZED ŚNIADANIEM PRZED OBIADEM
  • 11:30 – 12:00 – OBIAD (drugie danie)
  • 12:00 – 12.15 – CZYNNOŚCI HIGIENICZNE, PRZYGOTOWANIE DO DRZEMKI
  • 12.15-13.45- ODPOCZYNEK POOBIEDNI, USYPIANIE PRZY MUZYCE RELAKSACYJNEJ, LEŻAKOWANIE.
  • 13:45- 14.00- CZYNNOŚCI HIGIENICZNE PRZED ŚNIADANIEM PRZED OBIADEM
  • 14:00 – 14:30 – OBIAD (pierwsze danie)
  • 14:30 – 14.45 – CZYNNOŚCI HIGIENICZNE PO OBIEDZIE.
  • 14.45-15.15- GŁOŚNE CZYTANIE BAJEK, ZABAWY MANIPULACYJNE, PALUSZKOWE, ROZWIJAJĄCE SPOSTRZEGAWCZOŚĆ.
  • 15:15-15:30- PRZYGOTOWANIE DO PODWIECZORKU.
  • 15:30-15:45- PODWIECZOREK
  • 15:45 – 16:30 – SCHODZENIE SIĘ DZIECI DO JEDNEJ SALI
    • Zabawy swobodne
    • Rozchodzenie się dzieci do domu
    • Indywidualny kontakt z rodzicami.